2010. február 4., csütörtök

Sivatagi éjszaka




Feladhatnék most egy feladványt, hogy aki megtalálja az első és második-harmadik kép közötti különbséget, az piros hangszórót kap. De inkább elárulom: az alsó kettőn a kis befoglalt kagylónál 12 óránál hiányzik az utolsó sor 15-ös kásagyöngye. De az elsőn már nem!!! Hihetetlen, hogy mindig fotózás után, a kinagyított fotón látom meg a hibákat, és akkor menetrendszerűen megüt a guta. Ebből is látszik, hogy lassan már csak "műszerekből" fűzök, mert vak vagyok, mint egy bányaló.... :-)))))

17 megjegyzés:

Cheeks írta...

Nagyon szép lett :)
Tudom, nem nyugtat me téged (sem), de ez velem is gyakran előfordul :) :(

Edit gyöngyei írta...

Egyszerűen meseszép Gratulálok

Norita írta...

Gyönyörűséges lett!

Unknown írta...

Hát ha nem szólsz, nem valószínű, hogy észreveszem.
Ettől függetlenül nagyon szép lett!

Cirelin írta...

Én tuti nem vettem volna észre. Nagyon szép lett! :)

Ági mama írta...

Ne aggódj Kata! Ezzel én is így vagyok. A legtöbbször én is fotózás után látom, hopp itt egy hiba, vagy éppen egy szál lóg ki.
Ettől független gyönyörű lett!!

Piky73 írta...

Számomra is ismerős ez az érzés, de tökéletesen orvosoltad a problémát :) Nagyon szép lett!!!

Unknown írta...

Nagyon szép lett! A hiányzó gyöngyöt pedig csak te látod :)

Berjo írta...

Hát "vakként" azért nem akármiket fűzöl!!! Csodaszééép ez is!
Ha ez megnyugtat, akkor velem is előfordult többször is ilyesmi!

Asha írta...

Nagyon szép, és egyedi. A kézi csomózású szőnyegekbe is elrejtenek egy-egy "hibát", hogy minden darab különleges legyen.

Edo írta...

A "vakság" nem baj, addig amíg ilyen SZÉPEKET alkotsz;;;)))))

- egy robot - írta...

Annyira különleges lett! Gratula!

Erga írta...

Ez ismét egy csodás szép ékszer lett.

kandy írta...

Ne mérgelődj! Én is akkor szoktam látni! A szépségéből ez mit sem von le.

Pósa Andrea írta...

Ez megint olyan "Katásan" gyönyörű!

Nikol írta...

Mindegyikünkkel előfordul az ilyesmi. Sokat fűzök lámpafénynél,..... hát ég és föld a neon és a természetes fény.:( Kicsit félek tőle , hogy hamarosan elromlik a szemem. :(
Nade a ez egy gyönyörű medál!! :)

Szilmarilla írta...

Hááát! Ha ilyen szépet fűznék nem zavarna az a pici kása! Nagyon tetszik!