2010. április 11., vasárnap

Jégszívecske

Ezzel a szívvel ugyanúgy megszenvedtem, mint a Gaudi-kereszttel. Sehogy sem akart összeállni, nem értettem az egészet. De Dia odaadta az ő prototípusát (köszönöm!!), és itthon már sikerült befejeznem, legnagyobb örömömre, mert megfogadtam, hogy addig nem nyugszom, amíg nem sikerül. Úgyhogy most ebből kell készítenem egy párat, hogy benne legyen a kotta a kezemben... :-))) Sajnos a kép csapnivaló, pedig most még a nap is süt, de ezt a szikrázó ezüstöt fényképezni nekem lehetetlenség.

9 megjegyzés:

Méri írta...

Nagyon szép lett ez is!

Pósa Andrea írta...

Akkor ma tépkedünk:) Ezt még én, a Te nyakadból. Nagyon tetszik!!! Én is akarok ilyet!

Johanna írta...

Ez nagyon szép lett!

Bandrea's Beads írta...

Nagyon szép a szívecskéd!!! Jó, hogy nem adtad fel!!!!

ekszerlada írta...

Annyira szep lett!Nagyon tetszik!

Ilona írta...

Gyönyörű a szívecskéd! Sajnos én kb. két hete akartam megcsinálni, de a vége felé elakadtam, így most pihentetem.

Ági mama írta...

Hát ezt a színt nagyon nehéz fotózni, de ennek ellenére is látszik, hogy csodálatos lett!!

Annamuczi írta...

Meseszép!

Erga írta...

Csodás szívecske.
Gyere néz be hozzám egy meglepetésért.